SOS CARAMEL (TOFFE)

-Ce topping preferati sa va pun peste inghetata?-este intrebarea vanzatorului,iar raspunsul nu intarzie sa vina:
–  Caramel,bineinteles!
Acest raspuns este a  multora. De ce? Nu stiu raspunsul exact la aceasta intrebare,dar stiu sa va spun ca eu ma numar printre acei ce prefera toppingul de caramel peste tot, si tocmai de aceea am cautat sa il prepar in casa pentru a-l avea la indemana ori de cate ori imi vine pofta de el. Il servesc chiar si pe paine impreuna cu unt de arahide. Ce mai? Te lingi pe degete. Daca si voi sunteti in acest asentiment,cu siguranta reteta mea va va ajuta,iar pentru aceasta aveti nevoie de o pofta mare de caramel si foarte putine ingrediente:

  • 250 gr.zahar
  • 100 gr.unt sau margarina
  • 300 ml smantana pentru frisca

Modul complet de preparare a acestui caramel,cat si secretele pentru realizarea lui cu succes, il puteti vedea aici https://youtu.be/DKr9S3ijmes
Pentru cine doreste ca acest preparat sa il gatim impreuna in bucataria voastra,se poate acest lucru. Ce trebuie sa faceti, este sa imi lasati un nr.de telefon ca sa va pot contacta, si o adresa de e-mail unde sa puteti primi detalii legate de acest aspect.
Daca acest preparat este pentru dumneavoastra unul placut, faceti-l cunoscut si distribuindu-l prietenilor vostri, iar pana la urmatoarea bucatareala,va doresc toate cele bune!

Lasă un comentariu